poniedziałek, 27 sierpnia 2012

53 : Star - cz.6

(c) Alison <3

Siemaaano misiaki <3 nie wierzę, że już tak dużo wakacji zleciało :C są takie zajebiste.. żądam przedłużenia!  nie chcę iść do szkoły, tym bardziej że teraz gimnazjum i więcej nauki, a ja nauki nienawidzęę. dobra, cóż, jak trzeba to trzeba. Wiem, że w tej notce miałam dać nową rodzinę, ale nie chciało mi się nią grać, jest różnica pomiędzy graniem Starsami moimi <3 a tą nową . :D długo nie było notki bo budowałam im nowy dom, większy. napracowałam się strasznie O.o  a Carly jak mi zniknęła z rodziny tak dalej jej nie ma :ok: przepraszam że nie komentuję wszystkich waszych postów ale poprostu nie mam na to czasu, w ogóle mnie nie ma w domu, cały czas siedzę na dworzu. ale nie bójcie sie, wszystkie czytam :3 więc na dziś rodzina Star, troche mało zdjęć, ale tak jak mówiłam - w domu mnie prawie nie ma, codziennie wychodzę o 12, a wracam o 22. 

 urodził się mały Jacob 
 Blaneeczka
 Charlie i Jacky :3
 Jacoob
 gołąbeczky
 paparazzi umierajom mi oł noł ;__;
 "Tak" <3
 krojeenie tortu
 starsowe dziewczynky . Charlie! :D<3
 uczymy mówić
 joł mada faka śmierdzisz
 słodkie <3
 nie ma to jak spalić gofery
 zaciesz <3
 rachuneczki
 chodzimy :3
 mądre dziewuszkii
 sadzimy
 oo nie rodzi !
 Blanca naukowiec
 rodzi się David -,- (Patrycjełe nie przeżyje tego :C )
ale słodkie jest to zdjęcie <33
 nie poddajemy sie
 rozmowa z tatąą
 ogródeczek
 złap mnie bejbe !
 lecę bo chce
 Jacky urósł
 <3
Charlie rzeźbiarka


NIE DAJE RADY INFORMOWAĆ WSZYSTKICH O NN, DODAWAJCIE MNIE DO OBSERWOWANYCH !




xoxo

11 komentarzy:

  1. Omnomnomnomnomonoom Star ♥ Ja też chcem taką rodzinkę co bym nią grała i grała *-* Każdy taką ma a ja nie :foch: xd Pozdrawiam <333

    OdpowiedzUsuń
  2. Star'si są boscy! ^.^ Świetny dom, ja niestety nie bardzo potrafię je budować ;c

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna rodzinka <3 | s-by-sims

    OdpowiedzUsuń
  4. JA ICH KOCHAM SERCEM I DUSZĄ XD!

    OdpowiedzUsuń
  5. hehe :D Ale kucharka :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Starowie są zajebiści! Uwielbiam ich, nie przejmuj się nową szkołą, będzie gites, zobaczysz ;) Też przez to przechodziłam! Ja rzadko siedzę na blogu, wieczorem albo rano piszę notki i je zapisuje, bo mi się w południe nigdy nie chce! Pozdrawiam {happinessims}

    OdpowiedzUsuń
  7. ja również chcę mieć dłuższe wakacje! Blanka i Charlie są pikne <3 ja też nie mam dużo czasu :c

    OdpowiedzUsuń
  8. ja nie chcę wracać do szkoły :c piękny szablon <3 bosze, sami chłopcy się rodzą, zazdroszczą patrycjęłę XDDDD <33

    OdpowiedzUsuń
  9. u mnie (znowu) nn :) zapraszam <3

    OdpowiedzUsuń
  10. nn u mnie :D creative-sims :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Charlie jest taka słodziaśna heheh ♥ Dodałam twojego bloga do obserwowanych ;)

    OdpowiedzUsuń